onsdag 8 maj 2013

Dagens bild


Behövs inga ord för att förklara bilden. 

Det är frustrerande när man ska försöka förklara hur det känns inuti, och ingen förstår. Det är då irritationen stiger, utan mitt medgivande. Kommer det någonsin att finnas någon som riktigt förstår om de inte gått igenom samma sak? När man väl ska försöka förklara, vilket man vill, så låter det bättre när man upprepar det i huvudet än när det stapplandes kommer ut som ordförsök. Jag vet liksom inte hur jag ska försöka förklara för att andra ska förstå. 

Jag får tänka ut en bra ide. Kanske skulle börja måla :P