söndag 3 mars 2013

"Roadtrip"

Imorgon blir det roadtrip. Resväskan väller över, handväskan spricker nog snart i sömmarna, tygpåsen med böcker och dator väger ton. Kan säga att det är inte lätt att pack. Vad fan ska man ha med sig liksom?? Jag prioriterade bekvämt, mysisar är ju en självklarhet, en onepiece, duntofflor, baggy mjukisbuxor, mjuka fluffiga gosesockor, några vanliga par byxor, linnen och andra toppar och gosetröjor. Favoritpläden får följa med. Säga vad man vill om det, men den SKA med. Halstabletterna är ju givet :P haha. Ja och en del annan bröte. Som sagt det var en riktig utmaning. Enligt min kontakt på ätstörningsenheten så blir det iaf minst 4 veckor. Och hur lätt är det att packa för fyra veckor? Kommer jag ha tillgång till tvättmaskin, eller ska jag behöva vända på trosorna ut o in ;) haha
Det har verkligen gått undan, allt har verkligen löst sig jätte bra, nästan lite för bra för att vara sant. Jag är så tacksam för alla involverade som gör det möjligt för mig att "åka bort på min semester". Ni anar inte hur rörd jag är utav er vänlighet och er vänskap. Ni är så genuint snälla och jag finner inga ord över hur glad jag är att ha äran att få känna er och även kalla er mina vänner. Ni är guld värda. Tusen tusen tack. Jag är er evigt tacksam för att ni hjälper oss under allt detta. Ni är värda allt i hela världen. Jag vet inte hur jag ska kunna återgälda er. <3 <3 <3 Ni är alldeles för underbara!

Har privat taxi imorgon. Känns skönt att han följer med, men samtidigt kommer det nog bli väldigt jobbigt. Men det här är något som måste göras, eller något jag måste göra. Och det är något jag valt och verkligen vill göra, trots att det kommer bli tufft, blod, svett och tårar. Men jag ska stå som vinnare i slutändan.

Har vart extremt trött idag. Inte så konstigt när man stått uppe halva natten och gjort en tårta som skulle levereras idag. Det känns som om helgen bara har ilat sig fram, känns som att jag inte har hunnit med någonting alls. Igår var svärmor och Roger här och J o L. Mycket trevligt. Idag kom min kära syster och hennes man och de två små bustrollen. Det blev middag, currykyckling gryta och jordgubbspaj! Tack för att jag får låna resväskan :)

Nehe, dags att kojsa, en dag imon med!
Hoppas ni haft en bra helg och är redo för en ny vecka med nya utmaningar!




1 kommentar:

  1. All Lycka Till Dig <3..
    Detta kommer du fixa!¨!
    Styrkekramar

    Jenny

    SvaraRadera