torsdag 10 januari 2013

Bränner i bröstkorgen :S

Märklig känsla. Jag kan inte hjälpa att jag blir lite orolig. Det bränner innanför bröstkorgen..typ att det svider. Huha..

Har bakat och bakat och bakat idag, hunnit med en promenad med el dogo oxå..underbart väder ute.
Sitter i soffan och laddar upp med en kaffe innan det är dags att dra till jobbet för lite kvällswöörk.

Det är tur att jag inte kan spy för stanken som kommer i från Målles frenetiskt tuggande av grisfoten...ja att jag inte dör. Jag är inte känslig för lukter. Men det var tamejfan det värsta!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar