söndag 27 januari 2013

Imorgon är imorgon och inte idag

Kan konstatera att man behöver vara vältränad för att skotta blötsnö...jisses. Det tog mestadels utav kvällen efter att ha blivit piskad upp i brygga utav moder jords härliga väder omslag. Mjölksyra deluxe i hela kroppen, men som tur var hade min man gjort en kopp te till mig när jag kom in efter allt skottande. Han är bra han. Så det var bara till att luta sig tillbaka, sitta in stjärten i soffan och njuta av det varma teet. Gott. Efter en sådan här kväll så var det verkligen behövligt!

Är ledig ännu en dag imorgon. Gott. Men ska dock vara på möte i varberg klockan 13. Ännu ett besök på det där stället, har väl inte kommit så långt i boken jag fick som läxa att läsa i. Jag tror att jag har dragit mig så för att läsa mer på grund av det skälet att man känner igen sig själv hela tiden när man läser. Så det har både vart intressant det jag läst, men samtidigt väldigt skrämmande, och det är väl det som tagit över hand att jag inte fortsatt att läsa boken, dock skulle jag vilja läsa mer, men inte än på ett tag. Hoppas inte det är vägning imorgon, visst nu var det väl två veckor sen, men det känns som igår. :(

Meeeen imorgon är en annan dag, det tar vi tag imorgon istället. Ska se ett avsnitt utav cakeboss innan jag sussar kudde!

Najtinajt!

"KÄRLEK ÄR DET ENDA SOM VÄXER JU MER MAN SLÖSAR MED DET"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar