Nu har jag öppnat en ny blogg...för mina himmelska pastries- Pastry Heaven heter den. Jag kommer inom kort lägga ut adressen dit, men jag ska skapa lite ordning först.
Och sen ska jag flytta över allt från denna bloggen till den andra...pjuh vilket jobb, ni får ha överseende med att det kommer ta ett tag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar