Jag var helt bombsäker på att jag hade gått upp i vikt..känns så iallafall..vågen på ätstörningsenheten höll dock inte med mig utan visade istället 3 kg ner :S Träffade idag för första gången ssk Elna. Elna framstår som väldigt käck, vet vad hon pratar om, har mycket erfarenhet kring gastric bypass opererade och väldigt mycket kunskap, tror även att hon har en gnutta envishet :D På ett bra sätt! :D
Jag har fått en hel del läxor. Jag ska fylla i en matdagbok, läsa en bok och lite andra grejer jag fick med hem. Ssk Elna skickade även med två näringsdrycker till min protest. Hon tycker även att jag ska sluta köra bil :S Idag pratade hon även om hur kroppen påverkas/har blivit påverkad av mitt "svält beteende" I och med att jag vart ärlig från första stund med mitt "mat problem" så kunde jag nu svara ja på alla punkter hon frågade om om jag "kände av de symtomen" trist, men det visste jag ju nästan.
Ja vad pratade vi mer om, vi pratade om att jag ska försöka inför vårt nästa möte om två veckor drygt, och så frågade jag vad som eventuellt kunde hända om jag fortfarande inte kommit någonstans, ja då pratade hon om inläggning och tvångsmatning i form av sond..tjooohejjj så skoj!!!
För övrigt så hade jag en kanon förmiddag på jobbet, och ser fram emot att jobba kvällen. Av någon aledning så tycker jag det är goare att jobba kväll trots att jag är tröttare på kvällen, hur det nu går ihop?!?!?!
Har en köttfärslimpa i ugnen, ska göra en gräddsås till det samt ris!! Ja, jag blev förvånad, att man väljer ris till en klassisk rätt som man ska ha potatis till egentligen ;) men smaken är ju som baken ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar