måndag 21 januari 2013

VILL INTE*MEN MÅSTE

Idag är en riktig strejkar dag :S På gott och ont kan man väl säga. Efter att jag väl somnade i natt någon gång trots otaliga hjälpmedel, så sov jag som en gris. Vaknade vid 10 det var iaf gott men är såååå frusen idag att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. Trots duntofflor, tjockamysbyxor, tjocketröja och masssssssor av kaffe så hjälper det inte. Känner mig som drottningen av istiden..eller ngt..

Och idag vill jag verkligen inte gå utanför dörrarna, jag VILL vägra, men har dock inget val, så det får bli termobyxor och de varmaste kläderna jag äger. Hoppas verkligen att mina tårtpaket kommer idag, kan man längta ihjäl sig?? Ska få ett tårtpaket från tårtdecor och ett från strössel & annat, det är som julafton.
Har planerat veckans tårtor, fyllningar, färger och utseende, vad den ska spacklas med och allt sånt där. SKit kul ska det bli, o hoppas jag får alla färger som jag beställt. Det här kommer bli grymt, men måste bara komma på ett sätt så att jag slipper gå ut idag ;) tror dock att det är oundvikligt då jag måste till Åsa o hämta ut bilen! :( gaaaaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar