lördag 26 januari 2013

Man behöver så lite-men det gör så otroligt mycket.

Det har vart fullrulle denna veckan och hela denna helgen. Tycker dock det är kul med allt pyssel. Skeppade i väg tre tårtor igår och ska leverera en imorgon, och en blir hämtad på onsdag. Sen är det bara att svida om och byta handskar för på lördagen är det beställt smörgåstårta för 55 personer!! GALET. Men sjukt skoj!!! Jag älskar det. :)

Var även på möte idag angående cafeterian. Skönt att vara involverad igen. Man har saknat det denna tiden man har varit borta. Så på torsdag ska vi ha möte igen och börja strukturera upp det och planera planera inför året. Jag är sååå glad och väldigt motiverad till detta. Vilken morot!!

Så nu laddar vi upp för en ny fullsmäckad vecka!!! Tjohej så galet skoj-hoppa på karusellen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar