fredag 11 januari 2013

Fredaaaag

Fredag....fyra och en halv timmes jobb och sen är det helg till måndag klockan 15..hur underbart är inte det då??
Jag älskar mitt jobb, men det är ändå lite tufft att jobba kväll och sluta 22 och upp 05 dagen efter, speciellt när man somnar efter tolv. Det går men man är ju inte piggast :P
Hoppas på snö idag och dem utlovar ju snökaos...mysigt värre! Toblerone kladdisen fick högsta betyg igår även toscakakan som jag vart missnöjd med..gött! Undra vad man ska baka i helgen?? Förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar