onsdag 12 september 2012

Bra nyheter!!!

Blev retad här vid frukosten av personalen....har man vart här för länge då ;) ha ha det började redan igår :P man får ju ha lite skoj ändå :) jag blir kallad för lillskiten..och personalen försöker göda mig, med ALLT haha dem är för goda. Till kvällsfikat igår vid sju fick jag både det ena och det tredje tvingat på mig haha, och nu vid frukosten hade jörgen ansträngt sig extra mycket med min frukost, två ost knäckemackor med vindruva och ngn grön kvist på, ett ägg och ett glas grädde med provivas blåbärssopa, den hade visserligen han och ros-marie komprimerat ihp tillsammans haha, jörgen hällde i provivan medan ros-marie fullkomligt ÖSTE i med den ovispade grädden..ja där hade jag mat för en dag eller två. Men fint var det!!! 


Läkren var här och gick ronden för inte så länge sedan, proverna blir bättre och bättre för varje dag, ambitionen var att jg ska försöka komma hem innan helgen. Sååå hoppas hoppas och håll era tummar. Han sa även att han vill ha hand om mig, eller j, vra den läkaren tillsammans med sjukhuset som har hand om mina efterkontroller med mera, jag blev överlycklig.

Igår kväll fortsatte mitt kändisskap :) Nattsköterskan Gunnar, kom in o presenterade sig, en ny stjärna jag inte träffat innan, han tog i hand och sa samtidigt som hn grimaserade, ja du kämpar o kämpar på...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar