lördag 8 september 2012

Tillbaka på avdelning 2A

Ligger här i "min säng" med spotify i öronen, dåsig och trött av alla starka mediciner, dem har vart min räddning den senaste veckan, utan dom...ja då vette hundar alltså! Det känns lite skit att behöva operera sig igen, men nu vet man ju vad "problemet" är. Och jag kan för min egen skull glatt jubla och göra segerdansen att det INTE hade något med min anorexi att göra, så ni som trodde att det var för att jag inte äter så mycket kan hoppa upp och sätta Er på något jävligt hårt. Känns JÄVLIGT skönt att ha det svart på vitt och veta att allt detta inte är orsakat på grund av mig. Så jävla skönt så ni kan inte ana.

I samband med min bukplastik fick jag in bakterier i kroppen, bakterier som orsakat en stor infektion, som förklarar varför smärtan har blivit värre och värre och konsumtionen av smärtstillande har ökat. Det har bildats vätska och var inne i magen tillsammans med gammalt blod från blödningen jag hade. Den snälla kirurgen satte tidigare ikväll en nål i magen på mig, som om han skulle dra luften ur en ballong. Och drog ut ja 1,5 ml kanske, svårt att bedöma, det var ingen härlig syn, det såg ut som chokladpudding fast mer rödaktig, det var tjockt och geggigt. Så snart är det dags att duscha, Huh, jag som i vanliga fall älskar att duscha har inte duschat sen i måndags, personalen kommer att duscha mig då jag inte kommer fixa det själv, ja, mycket ska man vara med om.

Ta hand om Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar