Ligger som en klubbad säl i sängen och sprattlar lite med fötterna emellanåt. Sovit relativt gott i natt vaknade dock en timma efter jag hade somnat av något konstigt ljud. Det tycktes som om det kom från vardagsrummet, skumt. Tänkte om tvn hade gått igång eller vad tusan det var. Men efter ett tags intensivt lyssnande så att öronen nästa blödde så kom jag på vad det var som lät, det var Morgan som gjorde något konstigt brummande läte jag aldrig hade hört honom göra. Insåg även att jag var väldigt törstig och kissnödig( naturligtvis) suck, jag är ju så rörlig och det är ju ett helt projekt att ta dig upp o ner på toaletten, fick även fäktat bort morgans armar som kom farande när jag försökte göra min smidiga utrullning ur sängen, han ville gosa i sömnen <3 helt okej i vanliga fall men det kom armar från höger och vänster som slungades på magen, när jag i extrem panik fått bort den ena ja då kom den andra haha. Men det gick bra, en timme senare var jag tillbaka i sängen :)
Va och tog stygnen i naveln igår 13 stycken :/ huuha det var mååååånga, och det kändes men värst av allt var nog när hon inte så finkänsligt bara riiiitsch drog tejpen, fy fan, trodde jag skulle krevera. :( hon var även inte så smidig i sitt tal. Hon frågade vad jag hade gjort och jag sa, jag har gjort en bukplastik. Jaha sa hon, varför? Ja sa jag, jag gjorde en gastric bypass för två år sedan. Och klump-Fia frågar, jaha var det någon komplikation eller? Nä sa jag, operationen gick bra men jag har tagit bort massa överakottshud. Du? Du som är så smal? Du är ju för smal ju. Doooooh. Klantarsel. Hon frågade hur det gått med maten, jag sa som det var att nja det går ju inte så bra, jag har fått anorexia fick jag klämt fram. Får du någon hjälp med det då?
Klantigaste människa jag träffat, det är ungefär som om jag skulle gå fram till någon som är överviktig och säga, du som är så tjock, borde inte du banta?? Åh så dumt!
Idag blir väl lika som alla andra dagar, piller knapring, gå här och skröppla, eller ligga, till ingen nytta och ha konstant smärta, ja som de föregående dagarna! Jaja vad är en bal på slottet. Men är det försent att ändra sig??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar