lördag 1 september 2012

LYCKAAAAA!!!!

Lycka innebär olika för alla individer, det behöver inte vara mycket för att det ska göra en extremt glad. Just nu gråter jag nästan av lycka, nej inte bara nästan, det rinner några vattenfyllda, genomskinliga saker nedför min kind, tårar. Ja, som sagt lite kan göra mycket. Fick frågan av sköterskan: Martina, vill du åka hem eller vill du stanna...?
Ja ni kan ju fundera över vad jag svarade. Är i alla fall inte uppe så mycket, ligger i stort sett hela dagarna och fläskar till mig i sängen. Det underligaste är att jag gör inget på dagarna, jag ligger här som musen i fällan. Men dagarna går rätt fort ändå, konstigt nog, fast mycket beror nog på telefonen får jag nog villigt erkänna, Facebook nörd ut i fingerspetsarna, surfar på utländska bak- och mathwmsidor och införskaffat mig ännu mer inspiration, trodde inte att jag kunde få plats med mer inspiration i denna lilla kropp, men dörren går fortfarande att stänga utan att jag behöver oroa mig för att allt rasar när jag öppnar dörren :) nehe dags att ha samtal med sköterskan om allt! Så hoppas vi på att jag ligger hemma i soffan i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar