fredag 31 augusti 2012

Fascinerad

....över allt man funderar över när man ligger så här, vad som egentligen är viktigt i livet och vad som är mindre viktigt. Märkligt och underbart, på en och samma gång det är knasigt :P
Har sett bygglov igår och idag, igår få jag även äntligen hemma. Åh man får ju massa inspiration ju. :) fredag hela dagen idag :P haha tror nog att min mor kommer som vanligt, sen så är det ju egentligen det obligatoriska fredagsmyset, man får göra det bästa av situationen, Morgan ville vi ska hyra VHS då det är det enda sjukhuset har, så vi får se om det finns något ställe som hyr ut, sen har jag beställt en päron mer och halstabletter, så älsklingen ätit sin pizza, blir nästan som det vanliga fredagsmyset eller ja BARA nästan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar