torsdag 30 augusti 2012
Lyx med eget rum :)
Ååh jag har så mycket irritation inom mig just nu. Men det är alldeles för jobbigt att skriva en hel roman nu, eller ja jag bloggar från mobilen så det går varken smidigt eller fort. Är riktigt tacksam för vården jag fått här på sjukhuset i Varberg, personalen är fantastiska, så bemötande, hjälpsamma, trygga och framförallt trevliga. Visst vi har alla våra egna uppfattningar och åsikter om det ena och det tredje, men när man verkligen är i behov utav vård, jag menar verkligen är i behov utav det, min situation tex då är man riktigt glad över att vara patient här, jag har fått så mycket hjälp, framförallt snabb hjälp och det är jag otroligt tacksam för! Har även eget rum med egen toalett, tv, Vhs . Riktig lys :) bloggar mer när jag kommer hem, vilket eventuellt blir imon, lyckan är total! :D
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar