fredag 24 augusti 2012

Gör om gör rätt :P

Glöm det tidigare receptet jag la upp angående rawfood brownie. Jag insåg igår att jag hade gjort fel. Så nu har jag gjort om och gjort rätt, samt modifierat det lite



Kokosbrownie

13 urkärnade färska dadlar
5 dl valnötter
1,5 dl kakao
en burk med kokosmjölk
2,5 dl kokosflingor
0,5 dl agave sirap

Mixa alla ingredienser till en brownie aktig massa, lägg smeten i en form, strö över med kokosflingor och ställ i kylen minst 2 timmar innan servering. 

Det är svårt med sånt som är super nyttigt, innan man hittar nischen..men nu hoppas jag att det ska vara bra i alla fall!! 

Bon appetite!!! 

Uppdatering: Efter att min sambo provsmakat fick den glatt tummen upp. YEEEES!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar