fredag 24 augusti 2012
Hade jag kunnat spy...
så hade jag definitivt gjort det...detta blir den 15 operationen jag gör. Men den nervositeten jag har och känner har jag aldrig haft förut, kan inte förstå varför jag är så nervös. Jag minns att då jag gjorde tjockisoperationen, då vart jag också riktigt nervös, men inte lika nervös. Tur är väl att jag inte kommit till det stadiet då jag börjar bli otrevlig. Jag minns då när jag gjorde min tjockisoperation, jag snäste åt allt och alla. Det var ju inte med mening, det var ju av nervositet, men ändå. Försöker sysselsätta mig i den grad jag orkar. Precis kommit hem efter en blixtvisit hos föräldrarna. I och med att min sambo inte är hemma, så måste jag ju sysselsätta tankarna. Eller sysselsätta mig själv rättare sagt så jag slipper tänka på att jag är nervös. :S Ond cirkel då jag gärna vill egentligen vila och spara på de få krafter jag har :S Ska göra en silviakaka eller något annat nu hade jag tänkt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar