onsdag 22 augusti 2012

Nervös, ännu mera nervös, mest nervös

Nämnde jag att jag är förbannat nervös?? Inte nog med det så hade dem ändrat tiden, dem har flyttat fram den några timmar. Det är väl inte hela världen egentligen, blev mest förvånad och måndags morgon kommer inte vara rolig för mina nerver. Shit pommes! Undra bara hur jag ska lösa det med transport in då jag inte vill störa Morgan i jobbet! Jaja, det löser sig nog!

Har bakat bröd idag..det blev två limpor, morotsbröd med valnötter. Smaskens! Doftar gudomligt i hela huset.


Väntar på att det ska svalna så jag kan frysa in det. Måste ju ladda upp hela frysen med matlådor och bröd och annat till min man, då jag inte kommer få lyfta ett finger på ett tag. Kommer vara satans så jobbigt att inte kunna få/orka göra ngt här hemma. Kommer bli grymt jobbigt att bara ligga på soffan o se på när det blir städat eller tvättat. jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar