söndag 26 augusti 2012

ja fy fan....

om man skulle ge sig på den där äckel duschen och försöka sova? Är inte det minsta trött..jävla migrän som fick mig till att sova fram till kl 16...känns även bra att klockan ringer halv fem imon bitti.. meeen vad gör man inte för att få dricka lite te innan drickförbudet träder kraft..och samtidigt passa på att säga hej då till min man som åker till jobbet kvart i fem...stackarn..han kommer väl vakna i natt och halvt slå ihjäl mig med alla mina vridningar jag kommer att göra i sängen för att jag inte kommer att kunna sova..jaja..

har dock inte lyckats ta några före bilder ännu, det kanske man skulle försöka ge sig på imorgon, kan ju vara kul att ha...

nehe...bakteriedödning var det ju..jag återkommer med resultat när jag är såpass vaken..en uppdateringsrad ska jag väl kunna få till.

God natt och håll tummarna imorgon...jag ska vara på art clinic kl 8:30 men antar att operationen kommer att ske någon/några timmar efter min ankomst...men håll tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar