söndag 26 augusti 2012

Bakteridödning akt 1

Har nu duschat en omgång i descutan. Tur man är van vid den äckliga doften.
Skulle egentligen gjort första duschen imorse men då jag legat med migrän hela dagen :'(
Så fick jag äntligen masat mig ur sängen och gjort det, huvudvärken är bättre, trycket som ligger och spänner över huvudet är borta, fått tillbaka balansen så det är skönt, men är grymt trött och sitter nu ner kurad, bakterie fri och dricker min "morgon latte".

Så räkna inte med att det kommer upp några recept idag, tyvärr. Och imorgon är det operation så jag vet inte när nästa recept kommer upp men håll till godo kära vänner, det kommer så fort jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar