Det känns rejält i kropp och knopp att det bara är två dagar kvar, och det ska bli så skönt när Morgan kommer hem igen, då känns allt lite lättare och han kan ta ner mig på en trygg nivå. Bra karl den dära :P
Han kommer ikväll någon gång...tänkte pyssla ihop en rulltårta..eller något annat smaskigt..vet dock inte bara vad! Vi får la se, fantasin o kreativiteten är det inget fel på iallafall..i alla fall inte i köket :P
Åter kommer med vad det blev för stök i kök! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar