måndag 27 augusti 2012

DEN STOOOOORA DAGEN

The D day is here!! Ska alldeles strax hopp in i den sista duschningen med bakteriedödande..huua...pappa kommer om ca 35 minuter. Sovit ca 45 minuter i natt..tur att man ändå ska sova i stort sett hela dagen hahaha...

Börjar kännas i magen nu..fjärilarna är mer likt studsbollar som hoppar upp o ner, fram o tillbaka...urs...men det ska nog bli bra. Man är nog mer nervös inför denna operationen för jag inte alls har en aning om hur det kommer gå till, eller jo men inte helt och hållet, andra operationer har jag ju gjort så många gånger så det blivit en sorts rutin. Så då har man ändå haft koll.

Nä dags att lägga på en rem..packa det sista, passa på att dricka det sista...tugga det sista tuggummit hahaha.

Uppdaterar mer senare! Ha en fin dag allesammans!
Hoppas att ni fått en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar