måndag 27 augusti 2012

Ligger som ett kolli med korsett

Operationen gick fortare än vad jag trodde, fick min "champagnespruta" och masken med lite luft i över ansiktet...sen är det svart, däckade nog gott av trötthet och min"champagnespruta" för vips så var det över, vaknade av att vi skulle byta säng och jag var beordrad att flytta min rumpa lite ;) satan i gatan vad ont det gjorde fy fn, det tänker jag inte ljuga om :/ somnade till igen och vaknade ytterligare när jag var inne på mitt rum och beordrades lyfta på rumpan jag svor rätt ut. Det är tillåtet som tur är :D haha
Har legat och halv slumrat hela tiden, är sjukt trött och galet trött av smärtstillandet men kan liksom inte sova ändå men skitsamma, jag har mitt kaffe ;) när dem kom in och frågade om jag ville ha något att äta, så det första jag frågade var, har ni kaffe? Med ett leende på läpparna, hon frågade om jag inte ville ha ngt att äta? Nej jag vill ha kaffe först haha så nu sörplar jag i mig min andra ljuvliga kopp, haha.

Ni lär få fler uppdateringar ikväll då det är galet tråkigt att ligga som ett kolli och inte göra något förutom att vicka på fötterna ;) tuuuuur man har spotify och youtube i telefonen, hur hade man annars klarat sig haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar