söndag 30 september 2012

Underbart!

Söndags-morgon-myser i soffan med starkt kaffe. Gott! Det är en sådan dag idag. Riktigt inne väder. Tråkigt att det ska vara så dåligt väder hela tiden, ute just nu är det lite halv storm, med isande vindar och grått på himlen. Söndagsmys väder kanske man skulle kunna kalla det.

Hade det riktigt trevligt igår, det var länge sedan vi umgicks med vänner. L o P var här och det blev massa mat och massa prat. Jätte trevligt! :)
På dagen var vi som sagt i Kungälv och utökade mitt hobby rum :P



Det fanns en hel uppsjö av allt möjligt, och man vill ju bara handla med sig ALLT!!! Men man får ju hejda sig själv, och återkomma en annan dag och fylla på igen ;) Det var riktigt kul!! :)


Jag och min kärlek <3 <3 <3

Nu blir det lite research, tårtdekorations research..jätte kul och intressant,se vad vi ska lära oss för något idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar