Det är rackarns så märkligt kroppen fungerar. Jag blir inte klok. Sovit ganska illa hela helgen, vaknat mitt i nätterna och inte kunnat somna om. idag när jag är tvungen att sätta klockan på halv sju, ja men vad händer, jag sover hur gott som helst och kom knappt upp ur sängen?!?! Jaja, jag får vila sen. Halv nio är det avstämningsmöte på vc med min läkare, min kp från f-kassan och chefen. Sen blir det att fara med muffins till Kungsbacka. Sen blir det raka vägen hem och vila, för kl 13, är det möte med min nya dietist på sjukhuset. Hoppas på ett bra o givande möte med henne, hoppas innerligt att hon kan hjälpa.
På torsdag är det bullens dag, har en kamera tårta jag ska göra denna veckan, på fredag hämtar vi Gatlin på flygplatsen i ängelholm/helsingborg. LÄNGTAR!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar