Så då var dagens måsten avklarade. :) Skönt det. Så på torsdag börjar jag arbetsträna. Mån-fredag á 2 timmar per dag. Det ska faktiskt bli kul. Jag hoppas kroppen tycker det oxå. Och att jag orkar.
Har även nu varit på möte på sjukhuset, hos specialist dietisten. Det är riktigt skönt att veta att det iaf finns en som tror på att man vill förändra sig. Som hon sa "du hade aldrig kommit hit om du inte var villig och beredd på att ta dig ur detta" Hon menade även på att det kommer bli en lång och ganska så tuff resa för mig. Men som hon sa, hellre av vi tar det långsamt och att det går framåt istället för att vi skyndar och så blir det bara pannkaka utav det istället. Hon ville även vara inkopplad med ätstörningsenheten, tydligen, så brukar inte de jobba ihop, men hon ville det, tillsammans med en psykolog för att ändra på mitt tänk gällande mat. Och det tog jag som en bra grej, och tror att det skulle vara bra. Man måste ju testa och se om det kan leda till det bättre. För allt är ju bättre än vad det är nu! Så, summan av kardemmuman, inga drastiska ändringar nu, men ett möte till innan jag ska till ätstörningsenheten den 29. Sen när dem har pratat ihop sig om hur de ska gå tillväga med en behandling för mig, men fram till nästa träff hade hon vissa grejer hon ville att jag skulle försöka göra. Så vi får se!! Kan ju bara bli bättre!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar