måndag 8 oktober 2012

ork/motivation=00000000

Hunden tar så jävla mycket energi, och vara hemma med en valp ensam hela dagarna tar på krafterna, krafter som jag inte har, orkar inte ge han energi...suck...jobbigt!!

känner för att jag vill skrika lite!!!! Jag är sååå trött. Jag vet inte vart jag ska bli av, får ingen ro att sova, antingen är det hunden eller så är det kroppen, skit jobbigt. Ja det är ett jävla gnäll på mig idag....men jag är trött, matt, känner mig orkeslös!!

Väntar på dagens andra samtal från varberg. Hoppas det går bättre...eller att det går vägen...

Bäst att inte skriva mer, kan ju uppfattas som en gnällkärring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar