onsdag 24 oktober 2012

Fortfarande onsdag...

hade hellre önskat att denna dagen var slut nu så man hade kunnat få dra täcket över huvudet och sova bort natten! Men iocke..återstår typ nio timmar till...suck.
Jag får väl sysselsätta mig, har precis rensat bland mina papper och satt in i en pärm..inte en dag för sent :P Har beställning tills imorgon som jag ska fixa med, Martinas himmelska biskvier, banan/choklad muffins och "salongs muffins" sen har jag en dark chocolate mudcake som ska vara färdig på fredag. Så jag ska nog få denna dagen att gå. Hade även tänkt att åka och simma ikväll, kan nog vara ett skönt avslut på denna nedrans dag. Det var riktigt riktigt länge sedan jag var på så här dåligt humör att jag kokar, har till och med stängt av telefonen för att inte bli nådd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar