onsdag 24 oktober 2012
Tröttsamt!!!
Dagen kunde ju ha börjat bättre. Fy fasiken vad trött jag är på dem. Jag hade ju fyllt i allting för att det skulle bli smidigare och för att jag skulle behöva slippa vänta i tio dagar..men nej då nu när man är inne och kollar på sin personliga sida då finns inte det som jag hade fyllt i så nu måste jag eventuellt vänta tio dagar. SÅÅÅÅ jävla trött jag blir, så idag kan dem förvänta sig ett argt samtal från en liten Martina. För varför är de uppgifter helt bara borta när man vet att man fyllt i dem?? Jävligt märkligt vill jag påstå. Idioter!! Ja nu är jag förbannad, för det är ju ngt jag behöver imorgon och inte om 10 dagar!!!!!!!!! MOOOOORRRRRRR!!!!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar