Dagen idag kommer att spenderas inomhus, idag ska jag ta mig an en stor utmaning :) Men det ska nog gå bra, ska bara filura på hur jag ska lyckas. Blir nog bra i slutänden. Imorgon är det ju kanelbullens dag. Så idag ska det bakas kanelbullar, jordnötsbullar, eventuellt nutellabullar, jordgubbsbullar och cupcakes och så ska jag fixa med födelsedagstårtan som ska iväg på fredag.
Uppdaterar med bilder och sånt senare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar