tisdag 2 oktober 2012

God natt!

Nu tar jag natten...tok säckade ihop igår strax efter kl 21, kalas trött efter alla möten och ståhej fram och tillbaka. Men fick även hälsat på mina Goa kollegor, underbart! Men iaf så vaknade jag strax efter 01 i natt, det var inte alls planerat, och för att fördriva tiden så har jag sen kl 03 bakat typ femtioelva plåtar med kokosdrömmar och tre plåtar med solskensbullar, nu ska jag försöka sova lite, för att orka med en fika date med systr. Har inte träffat henne sen första operationen, innan den 27 augusti :/ ska bli skoj!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar