fredag 26 oktober 2012

blääää

Man tycker ju egentligen att det borde vara hur enkelt som helst..när man behöver det som mest då går det inte :( så fruktansvärt irriterande så det finns inte. Jaja, nu är jag ju uppe, dricker morgon kaffet. SÅ det är väl lika bra att ta tag i dagen.

Städning och bakning står på schemat. Leverera en kaka. Baka inför en beställning som ska hämtas imorgon. Lite roligt är det att det kommer in beställningar på andra bakverk än bara tårtor! :D

Hade en bra em och kväll på jobbet igår, fest stod på schemat, och vad jag uppfattade det som hade alla det trevligt, så det var ju kul, tiden bara sprang iväg. Fast det är ju bara kul när den gör det :)

Så nu ska jag trötta ut mig en stund här med städning och diverse plock så kanske man får sovit en stund vid lunch innan Morgans mamma o gubbe kommer förbi på fika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar