Har glömt att vara aktiv på bloggen. Har vart en del nu det sista. Både på bakfronten och arbetsträningfronten samt hemma fronten. Vi hämtade ju hem vår valp för snart två veckor sedan och jag kan säga att det är MYCKET jobb!!! Försök varva det med det ständiga baket varje dag..det är en sport ska jag säga. Är färdig på jobbet, har vart och handlat, imorse innan jag åkte till jobbet var jag smart att spackla Angelicas tårta och föra frostingen till min pink velvet tårta, ja ingen riktig pink velvet tårta, utan Martinas egen version..ska baka till salongen idag oxå, men det går smidigt.
Ska även sätta mig och göra lite research angående vissa saker. Sen tänkte jag även, starta en till blogg, jag vet...men jag tycker det blir så rörigt med bakningen och mitt privata i ett, det är ju så mycket på båda fronterna. Så jag har bestämt mig för att jag vill ha ordning och reda. Och nu när "affärerna" börjar gå bättre och bättre och det trillar in beställningar hela tiden så vill jagf ha en bra struktur. Så jag tänkte att jag skulle bygga en hemsida för mitt bakande. Ska försöka under dagen att lägga upp bilder på mina senaste verk, tårtor och kakor och allt det där. Annars får ni hålla till tåls. Det kommer annat emellan oxå. Folk som vill ha rådfrågning om bakning och så där, då blir det att vissa saker hamnar i skymundan..men nu ska det bli ordning o reda fram över. Så håll till godo!!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar