tisdag 11 september 2012

Kändis på sjukhuset!

Äntligen känns det som att det går åt rätt håll. Känns jätte skönt. Knaprar dock en hel del piller och går likadant som ett gångjärn ser ut...men nu kan det väl bara bli bättre. Inga fler komplikationer tack.
Satt ute nu lite här på morgonen, eller ja det är fortfarande morgob :P klockan är ju bara 7, men jag gick ut vid 06 tiden, och få snabbt sällskap av en äldre dam som ligger på någon annan avdelning, vi hade ett trevligt samtal, när vi sitter där ute så kom en antingen usk lr ssk ut för att röka, hon trodde vi låg på medicin båd två, jag sa att jag låg på kirurgen, hon frågade vad jag låg inne för..det enda jag sa var att jag gjort en bukplastik, inget mer...då frågade hon- är det du som är Martina?? Ja sa jag lite halv undrande som aldrig träffat denna kvinnan innan...ja jag hörde talas om dig och din diagnos...jo man tackar.. kändis på hela sjukhuset,,,känns som om alla "känner" mig. Men det är iaf kul att träffa all go personal jag hade förra veckan jag var här, dem är ju för goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar