75 bountybollar, 30 mozartkulor och en pepparkakscheesecake..gjorde jag igår kväll. Blev lite fler bountybollar än vad jag hade räknat med, men det går aloltid åt på ngt vis :P
Idag blir det inte många knop, ska iväg på´läkarbesök om en timme, hade nästan förträngt det igår, så det var ju tur man kom på det. :P
Får se vad som orkas med idag, är galet trött. Och inatt var jag nog bra snurrig, vaknade av att jag var grymt kissenödig, gick ner på toa höll på att somna på toan, nickade till flera gånger, tänkte för mig själv när jag satt på toan att shit vad trött jag är idag, hm, gick upp, satte på kaffe och gick ut och tog en cig. Gick in, kollade klockan, 02:45, vafalls, kaffet höll på att rinna ner, jag gick rakar vägen till sängen. Morgan vaknade väl runt halv fyra tiden och tyckte sig känna en kaffe doft i köket. haha. Men det var ju på ett sätt bra, då fick han ju kaffe innan han stack till jobbet haha.
Igår äntligen lyckades jag hitta två julstrumpor, hade i stort sett letat genom hela varberg, och när jag precis var på väg att ge upp, då fick jag ett tips. Då vart jag glad, men det finns fortfarande en sak jag letar efter, som funnits i handeln för mååånga år sedan, troligtvis har de väl slutat sälja dem just när jag behöver/vill ha en sådan. Får ta en kik till. :)
Som sagt idag ska jag och Målle greja hemma, samt att vi ska göra två sorters fudge. Ska bli skoj!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar