Eller ja, man ska kanske inte säga bättre, men jag vet att det var inga "bekymmer" i den bemärkelsen som finns idag. Blir man någonsin riktigt nöjd som människa? Inte nöjd med hur jag såg ut då, och inte nöjd med hur jag ser ut idag, finns det något mellan ting?
Meeen om jag bara kan få ordning på mig själv snart så ska det väl rätta till sig!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar