torsdag 22 november 2012

Penistårta är skoj!

Haha ja det är nog den roligaste tårtan hittills förutom kvinnokroppen jag gjorde..hehe..det ska bli kul att modellera den lilla penisen imorgon. Bottnarna är färdiga, nu väntar jag bara på att tomtefluffet ska kylas ner så jag kan fluffa det, sen ska tårtan fyllas och imorgon börjar det roliga..ska smeka till penisen ordentligt :P hahaha

Idag är det torsdag vilket innebär att Martina har makten i tv soffan. YYYÄÄÄÄÄÄSSSSS!! Det innebär naturligtvis finalen av hela sverige bakar, ett avsnitt av revenge och sen ska det klämmas in ett avsnitt av hells kitchen och sen var det ngt tjockis program oxå..tror det hette aldrig mera stor eller ngt i den stilen. woohoo..är barnlös oxå...

Ni vet talesättet "man saknar inte kon förrän båset är tomt"...igår hade jag nästan mist min ko. Det var ingen rolig upplevelse.
Är lite orolig över min kropp, den mår som sagt inte allt för väl, och jag är orolig över mitt hb, som skjutit i höjden de senaste veckorna..för några veckor sen låg det på 138...och för två veckor sedan låg det på 150. Och med tanke på mitt leverne, så borde det vara i botten då t ex mitt järn intag är obefintligt..men sedan höjs ju hb utav att kroppen t ex är uttorkad. Jag har väl allvarliga funderingar på om jag inte skulle lägga in mig själv. Men vet inte hru jag ska gå tillväga. Huvudvärken jag haft de senaste dagarn har inte vart utav denna värld. Igår, om jag hade kunnat spy hade jag gjort det, på grund av huvudvärken. Från morgonkvisten fram till 13 tiden så allt som kom ner i strupen åkte ut igen, det hann inte ens komma ner till magsäcken. Så jag hävde mig över handfatet ett ex antal gånger av ren reflex när hulkningarna satte igång, trots att jag inte kan spy...urs..riktigt otrevligt. Vaknade även idag med huvudvärk...urs..men den gick som tur över ganska så snabbt idag. Men det är jag och alvedonen. vi är bundisar :S

Imorgon är det ännu ett möte på ätstörningsenheten..wish me luck!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar