torsdag 29 november 2012

Ovissheten är tung att bära

Går fortfarande på utredning hos ätstörningsenheten, den 13 får jag reda på oim jag får "stanna kvar", eller rättarew sagt om jag är kvalificerad till vård. Som Morgan sa, det är som det tv programmet vi såg, känns nästan som om du skulle behöva gå ner 10 kg till innan du får vård. Tragiskt men det känns nästan så.

Men till något mycket roligare, nu har jag precis lagt in min pepparkaksdeg i kylen, den skal igga där och gotta sig i minst ett dygn. MM luktar ju så ljuvligt med nejlika och de övriga ingredienserna, det doftar verkligen jul och det gör ju inte att man längtar ännu mer iaf. Så mozartkulorna, bountybollarna, pepparkaksdegen och knäcken är klara, så det som är kvar är den mjuka pepparkakan, lussebullarna, saffranskakan och att göra själva pepparkakorna. ÅÅÅh det kommer bli så mysigt!!

Jobbat 7-12 idag och hade en bra dag. Det var att göra hela tiden men ändå lugnt och skönt. Imorgon blir det samma tid. Sen är det helg. Ljuvligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar