Det är lika roligt varenda gång när man vaknar "dagen efter" man tagit sömntabletter och man får höra den ena historian efter den andra om vad jag gjorde elelr inte gjorde...
Nu, ja nästan precis så fick jag höra, att två timmar efter jag tagit mina tabletter låg och höll på med facebook i mobilen, och det tog typ en kvart att få ihop en mening :S Jag har kommenterat saker, men som jag absolut inte har någon aning om, utan det har jag fått återberättat när jag vaknade samt fått se det själv. Det här är läskigt, Morgan berättar även att jag sa sent igår kväll eller sa och sa, jag proppsade på att han skulle åka iväg och spela innebandy ikväll. Men Morgan menade på at tdet är nog inte så käckt med min förkylning, men då hade jga med lite bars ton sagt ta några alvedon för fan å åk o spela innebandy, jag har inget som helst minne över detta och får ju givetvis dåligt samvete..sen så hade jag sagt o gjort andra saker med...som jag naturligtvis inte har en aning om. Jag pladdrar på om det ena o det tredje, nästan klubbar ner Morgan för att han ska ge mig halstabletter. :S Enligt Morgan så är jag såååå klarvaken, elelr ja, när jag pratar så låter jag helt vaken, men jag kan inte få ihop en mening på telefonen utan att det ska ta en kvart, till slut blir jag förbannad o väcker Morgan som får stava åt mig. Vafan, det här är ju scary!!!!!!!
Morgan fick med sig kaffe, smörgås, hallongrottor och två lunchlådor...gött!
Nu ska jag återgå till frostingen till muffinsen och mina choklad och kokosdrömmar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar