lördag 17 november 2012

Nattens bravader.... :'( :'(

Natten i natt tog nog priset. Fy fan. Jag såg ju nu på morgonen att jag uppdaterat min status inatt på facebook, vilket jag inte har minne utav. Och nu när min man vaknade fick jag berättat för mig hur jag hade släpat upp honom ur sängen i natt, anledningen var min oro för Målle, han ville tydligen inte komma i9n efter att jag hade släppt ut honom. Jag hade enligt Morgan ståt på altanen och ropat efter honom, försökt locka in honom, och trott att timmerstocken som ligger vid gäststugan, den hade tydligen rört på sig och jag var överbevisad om att timmerstocken var Målle, Morgan som hade vart lite på lyset fick tänka efter en stund, tills han senare försökte få mig till sängen, och sa att Målle är inte ens hemma...Sen så har jag sovit med hela min håruppsättning hårnålar hårklämmor, smink, morgonrock, tights och pälstofflor...det här mååste få ett slut...Nu börjar det bli så läskigt...:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar