GGood morgoon! Idag har jag verkligen vart uppe i arla morgonstund...vaknat till och från i natt..vid kvart över tre kände jag att det fick vara nog och gick upp. Tänkte att min man skulle få en god start på dagen, vilket han inte fick igår, som vanligt på grund av mig och mitt fantastiska humör. :S
Så jag har stekt pankisar. Var på väg att skriva att jag har en bulle i ugn, men tur att jag inte skrev det då det lätt kan misstolkas :P Jag har alltså skogsbärsmuffins i ugnen. SÅ nu blev det rätt.
Misslyckades med mina muffins igår. Testade lite hejvilt och ibland blir det awesome, ibland blir det verkligen inte det. Men man måste ju testa olika saker, för att veta om det fungerar, man kan ju aldrig utveckla ett recept om man inte är villig att freestyla lite :P
Är jävligt nervös över dagen, eller ja inte jobbet, blir en timma kortare på jobb idag på grund av att jag ska till varberg, så jag slutar redan klockan 11. Men ska dock vara i varberg klockan 12. Jag har fasat för denna dagen nu i över två veckor, känner mig stressad och lite halvt pressad. Jag ska äta lunch med en främling, jag som inte ens kan bygga mina knäckemackor framför Morgan, hur ska detta gå?? Jag har ju inte ätit riktig mat sen jesus gick i kortbyxor...och det var inte IGÅR!!!!
Blir nog till att sova en sväng när jag kommer hem från Varberg, om vår kära lille Målle tillåter, hade vart behövligt så att jag kan vara dräglig mot min man när han kommer hem!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar