Är genomsvett och genomtrött. Men det var det absolut värt. Gårdagen var mycket angenäm. Började i arla morgonstund. Eller nja, inte riktigt, men snudd på i och med att det var lördag och jag gick upp halv sju. Gjorde klart smörgåstårtan som skulle levereras i Göteborg, gjorde även en spontan tårta till min syster och hennes familj som jag skulle besöka..fick även passat på att snuffsa bebis..1 vecka och 4 dagar gammal?!? Helt underbar, man måste ju bara älska doften av en liten bebis och dess otroligt lena gosiga hud. Mm mys. Var även en snabb sväng med syster på backaplan. Sen vart det nästan så jag hade velat haft ett par saftblandare på bilen då det gick i ultra rapid fart hem, då vi skulle åka tillbaka till Göteborg bara tre timmar senare och jag var tvungen att åka hem och fixa till mig så man kunde se ut som folk. Eller ja, någorlunda iaf :P hähä. Började kvällen hemma hos Agge, sedan bar det ut till Park lane..hade det trevligt med massa glada härliga människor. Dock inga kommentarer ang park lane. Hemma vid halv tre snåret, var tvungen att förbereda för dagens stök i köket, skulle få besök av Linda som ville lära sig att göra tårtfluff och i och med att fluffet ska stå kallt i minst sex timmar så var jag tvungen att smälta bilarna kl 03 i natt, vilken idiot kommer påatt göra en sådan sak??? Jag tydligen, :P halv fyra var jag i säng, Morgan hade tagit min plats, för han var snäll att värma upp min sida av sängen innan jag skulle lägga mig, frös som en gnu, hade gjort hela kvällen, sjuuukt kallt inne på park lane och ute för den delen, att det kan blåsa så mycket bland höghusen där inne i stan..inte ens här ute på de öppna highlandsen blåser det ju såpass :) Halv nio stod jag åter på benen..shiit..börjar bli till åren för att vara ute å slarva nykter halva nätterna ;)
Idag har det vart fullt upp. Men nu ska jag ta min stinkande kropp, släpa mig in i en het dusch, dricka en kopp thé och slappa i soffan!!! För det är jag jävligt värd!!!!!!
Tack å hej helg, hej å hå vardag!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar