onsdag 21 november 2012

Make it or break it....

Blev en ofrivillig dag hemma idag, vaknade med jordens migrän och all vätska som gick ner vändes upp igen i form av kväljningar, fick häva mig över handfatet ett antal gånger. Tur man inte kan spy..men jävlars vad illa jag mådde. Det är mycket bättre nu, huvudvärken verkar bli bättre och bättre och jag har fått i mig te och en knäckemacka. Skönt.Men är riktigt matt i kroppen.

Stackars Mållebus är grymt uttråkad med en matte som bara ligger på soffan och gnyr. Och som definitivt inte är någon värdig lekkamrat idag.

Nu är det vinna eller försvinna, make it or break it. Trodde aldrig att jag skulle kunna såra en annan människa som jag älskar av hela mitt hjärta. Jag har tagit ifrån honom livet, glädjen och nuet. Jag sårar dig mer och mer för var dag som går. Att du orkat så här länge kan ingen människa förstå och inte jag heller. Jag älskar dig av hela mitt hjärta men för din skull, så tycker jag att du ska göra det som är bäst för dig, för att du ska må väl.

Så make it or break it....valet är mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar