Stackars Mållebus är grymt uttråkad med en matte som bara ligger på soffan och gnyr. Och som definitivt inte är någon värdig lekkamrat idag.
Nu är det vinna eller försvinna, make it or break it. Trodde aldrig att jag skulle kunna såra en annan människa som jag älskar av hela mitt hjärta. Jag har tagit ifrån honom livet, glädjen och nuet. Jag sårar dig mer och mer för var dag som går. Att du orkat så här länge kan ingen människa förstå och inte jag heller. Jag älskar dig av hela mitt hjärta men för din skull, så tycker jag att du ska göra det som är bäst för dig, för att du ska må väl.
Så make it or break it....valet är mitt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar