Jag har liksom tappat hoppet om att få tillbaka mina sömn vanor, jag har ingen aning längre om vad jag ska göra. Gnistan och energin försvinner oxå ut genom fönstret när det blir så här, jag har inte längre bara mig själv att tänka på, jag måste hela tiden tänka på mitt humör, och det tar en massa energi bara det. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga i min säng och inte göra ett skit en vecka eller två. Bara för att ligga och samla massa energi. Men när jag väl lagt mig så får jag dåligt samvete och kännerm ig lat, kroppen är på ett sätt väldigt rastlös och samtidigt orkeslös...härlig kombo va? Jag vet inte vad jag ska göra, det känns så jäkla trist...
Har iaf haft en lugn morgon, startade dagen med en promenad med Målle, och har gjort min egen version av amerikansk morotstårta. Den står på svalning just nu, men snart ska jag ta tag i den och göra frostingen. :) Efter förfrågningar så ska jag skicka ut recept på några godsaker som folk frågat efter :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar