hade ju äran att få göra tårtan till idag. HAHAHA. ALLT som kan tänkas gå FEL har verkligen gått fel. Åh vad jag har svurit över denna tårta. Ja, jag har näst intill legat på golvet och lipat. haha.
Men slutet gott allting gott!?! Eller hur säger man. Tårtan blev som tur var helt okej, och av gästerna fick den jätte gott betyg. Så det är ju bra och det är ju det enda som betyder något.
Efter omständigheterna så är jag glad över att resultatet blev bra och att dem vart super nöjda.
Ikväll stänger jag ner, eller det låter lite dramatiskt, jag ska avaktivera mitt facebook konto iaf för en vecka. Dels för att man helt klart spenderar alldeles för mkt tid och onödig tid på "att fejja sig" och dels för att det just nu inte är till någon vidare hjälp i min "rehabilitering" eller hur man ksa förklara det. Jag hoppas att detta kan hjälpa mig. Jag fick ju en kanon rivstart på sjukhuset, jag skrevs ut i tron och hopp om att det skulle bli easy peasy...jag trodde att det skulle vara lättare än det är, eller inte lätt, för jag visste ju att detta kommer att bli tufft, skit tufft ärligt talat. Men jag hade nästan velat tro att det skulle gått bättre än vad det faktiskt gör. De sju gånger om dagen som jag åt på sjukhuset har vart som bortblåst, jag har panik och oro bara över de fyra gånger jag äter just nu om dagen. Fortfarande denna ständiga jakt efter så lite kalorier som möjligt, ständigt denna jakt på hur jag ska bli av med alla kalorier, för motionera, det orkar jag inte. Fan, jag går ju inte ens till brevlådan. Häll på att kola vippen i eftermiddags när jag skulle upp för lägenhetstrapporna till Erkan och Tessans lägenhet. Var tvungen att pausa halvvägs och benen höll på att vika sig, och mjölksyra som inte var utav denna värld. Jag måste göra något för tat bevisa, dels mot mig själv och andra och framförallt alla som trodde att jag skulle misslyckas genom att åka hem att jag faktiskt är villig till att bli "frisk" att jag faktiskt vill ha ett bättre liv och leverne, jag vill bli sund och hälsosam. För det som mitt huvud säger mig nu om sunt och hälsosamt, det är fan inte hälsosamt eller sunt för den delen. Så nu ska jag ta avstånd, ja, det gäller visserligen bara facebook. Men för mitt eget "uppmärksamhetssökande" är det bäst så. På någotvis så triggar hela cirkusen igång utav mina jakter med mera. Jag ska förklara mer ingående på det men inte idag!
Så detta inlägget kommer jag länka till facebook. Vill man fortsätta att följa min resa eller om man nu bara är nyfiken, så får ni spara länken till min blogg. Även om jag kommer blogga varje dag, så kommer jag inte att länka till facebook!!
VÅGA TA AVSTÅND FÖR ATT BLI FRISK!!!!!!
Jag SKA vinna denna kampen! Jag SKA ta tillbaka kontrollen över mitt liv!
Jag måste bara få göra det på mitt sätt.
Tackar alla i min omgivning som fortfarande står ut!
Utan Er,ja, jag kan inte svara på hur det hade kunnat vara eller om det ens hade varit något...
Kramar



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar