torsdag 11 april 2013

GENIALISK!!!

Måste bara få dela med mig utav att ibland är jag GRYMT genialisk och briljant. Fy katten vad jag är bra. Eller mina idéer är briljanta. Och de poppar upp när man minst anar det. Å sju tusan vad glad jag blev när jag kom på denna tanken, eller dessa tankarna kanske jag ska säga. Visserligen har tanken slagit mig får några år sedan men nu vart det mer som om det kan bli realistiskt. åååh. Nu måste jag bara komma på en plan!!


Uppfinnare-Jocke är i farten!!!
AJJEMÄN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar