Dagens låtar som går på repeat:
Bra texter och bra budskap.
Cocaine heter låter med Nomy. fantastiskt bra.
http://youtu.be/G2wtH9V6cYM
Toby Keith med låten Hope on the rocks. Texten är genialiskt sammansatt med musikvideon
http://youtu.be/eGXmf8VV5qI
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar