lördag 13 april 2013

Jäkla baj mage...

..bokstavligt!!!

Är så förbenat trött på detta att jag inte vet var jag ska ta vägen, när fan ska det här få ett slut och jag kan börja fokusera på att bli frisk istället för att sitta fast i detta (bajs) träsk?? Varenda jävla morgon är det samma visa. Minst 1,5-2 timmar på dass. Det är så fruktansvärt jobbigt och nedstämmande att jag sitter med gråten i halsen. Det här tar så mycket på psyket och fysiskt. Då det psykiskt påverkar mig med att jag blir på dåligt humör, äter inte som jag ska och borde vilket resulterar i svaghet, orkeslös med mera. Fysiskt sätt påverkar det mig med att jag är bunden till hemmet. Jag vågar inte lämna hemmet utan att veta att jag lugnt kan gå på dass om det skulle behövas. Vågar inte planera in något större, som jag gjorde idag. Skulle vart på möte klockan 09, försov mig, vaknade när Morgan gick upp vid 8. Samma visa idag. Toalett besök. Men det vart lite bättre idag, behövde nog bara sitta en timma, men den här jävla smärtan. Och att jag blir så jävla avtrubbad. Kan inte ens tänka klart, för att jag är så trött. Jag kan inte förmå mig att göra saker för jag orkar inte.
Jaja, vad är en bal på slottet. Har lagt lite gryn i blöt i kastrullen och ska koka lite gröt om en stund. Men först måste jag panik stressa med tårtan som ska iväg kl 13...känner att jag ligger vääääldigt långt efter ischemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar