Till Er som hört av er och undrar hur jag mår. TACK! Ni är otroligt gulliga som är oroliga och bryr sig. Jag vill att ni ska veta att jag är väldigt överväldigad av era ord och för er omtänksamhet. Det är många som undrar vad som händer och fötter. Det är ganska enkelt egentligen.
Jag har avaktiverat mitt konto på facebook. Inte permanent, tillfälligt ska tilläggas. Jag måste fokusera på mig själv, mig själv främst, men samtidigt så ligger mycket fokus på mig och min partner och vårat förhållande i mitt tillfrisknande. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur svårt det skulle vara att komma hem igen. Jag fick en kanon rivstart på sjukhuset. Och det satt i några dagar efter hemkomsten. Men sen har det vacklat igen. Här hemma kan jag fly undan mina spöken, det kunde jag inte på sjukhuset, för det fanns ingenstans att ta vägen. Jag hade inget val. Det har varit svårt att anamma rutinerna här hemma som jag hade på sjukhuset. Jag ska inte säga att jag misslyckats helt, jag äter. Det är visserligen huvudsaken, men jag är inte alls i närheten utav rutinerna jag hade när jag låg inne. Det är för "enkelt" här hemma eller vad jag ska säga.
Energin jag hade i kroppen när jag kom hem är borta, jag vacklar mer och mer i humöret. Vilket inte är ok. För det har ju vart relativt bra sen jag låg inne. Men inneliggandes blev jag ju upptankad i tanken, regelbundet och med bra råvaror. Jag måste komma tillbaka till dem rutinerna. Fram tills dess så har jag valt att "vika undan" för att inte ha några distraktions moment.
Så jag hoppas ni har förstående!
<3 <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar