måndag 8 april 2013

Möte + ny hemsida

Hade preppat mig full med anti-bajs tabletter innan läggdags igår..eller ja, inte nog för att det behövs så mycket "preppande" då jag lever på dessa tabletter just nu, men just in case i och med att jag skulle på möte med chefen och HR konsulten från kommunen. Så tog jag även en extra tablett imorse. Satan i gatan vilken smärta det är, men jag kände att jag hellre tar smärtan gånger tio än bajjar ner mig. Vågade heller inte äta ngt eller dricka något.

Mötet gick bra, jag blev informerad angående vad som gäller angående sjukskrivningen, vad som skulle hända om jag bryter min sjukskrivning, återgår i arbete och sedan blir sjuk igen. Massa bra information. Det var ett bra möte. Men man kände verkligen att man blev bedömd i allt vad man sa, så jag var tvungen att tänka efter en eller flera gånger innan jag öppnade munnen, som den prestationsförmåga som jag har så var jag ju även tvungen att leverera oralt. Jag fick haha plus i kanten för mitt tänkande och hur mitt sätt att se på detta logiskt sett. Välartikulerad, artig och påläst!! Det utgav jag mig för. Tur man kan spela många roller. haha. Nä skämt å sido. Det är inget skämt, fy dig Martina. Jag fick frågat och diskuterat det jag ville. Vi fick tillsammans diskuterat, en efter en tala om vad som var och en hade i tankarna. Lite frågor och funderingar som togs upp. Jag känner mig lugnare efter mötet än vad jag gjorde innan. Så det är skönt. Jag stressar nog upp mig i onödan och är lite av en dramaqueen och hela tiden förväntar mig det sämsta. Eller hur man ska förklara det. Det handlar väl om att jag inte vill ta ut lyckan i förskott, för jag är rädd för att bli besviken och snuvad på målsnöret.

I och med att jag varken drack eller åt innan mötet så kan jag säga att jag höll på att tabba mig ordentligt under mötets sista del. Sittandes kände jag hur yrsel och blodtrycket föll. FAN!!! INTE HÄR, och definitivt inte NU. Bra jobbat idiot. Duhar lyckats hålla dig över ett år från att svimma på jobbet och nu ska inte vara den gången. Nu när jag försöker förklara ett och ett annat.
Hade väl änglavakt. Inget hände, förutom att det är ju såklart fruktansvärt obehagligt att inte ha full kontroll på sin kropp.

Har frusit hela morgonen, på grund av detta. Går med två par byxor, pälstofflor, stooor stickad tröja och en tjock hoodie utanpå. Bra jobbat. Här hemma är svinkallt. Tänt eld i keddyn, tänt massa värmeljus och andra ljus för att få upp värmen. Kanske skulle ställa mig i en het dusch.

Målle behöver rastas..så jag får väl snart göra en insats. Morgan har väl ihjäl mig om han ens visste vad jag funderade på..men hunden behöver ju rastas, tycker det är synd om Morgan ska få "allt" när han kommer hem. Tycker inte det är snällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar